Helt slut!!

Idag kom tröttheten ikapp... Till råga på allt så är både jag å mamma förkylda! Vi vågade inte vara så nära pappa idag när vi hälsade på.. Dessutom såg vi till att sprita händerna ordentligt innan.
Pappa var väldigt trött idag men verkade ganska klar. Han har lite feber å ganska lågt tryck. Hoppas det vänder snart! Får trots allt dåligt samvete att jag är borta från jobbet, vet att jag inte borde ha det men kan inte rå för det när jag vet vilket kaos det är just nu... Fick sms från chefen idag oxå, han ville veta om han kunde räkna med mig på måndag.. Suck!! Kan verkligen inte svara på det i nuläget ju... Det är ju inte förrän ett par dagar efter operationen som pappa blivit dålig förut... Som det känns nu, om pappa piggnar i (fortare än väntat alltså) så kanske jag åker hem söndag kväll.. Men jag vet inte, JAG måste trots allt se att de verkligen pekar åt rätt håll först. En sån här gång tänker jag faktiskt vara lite självisk...

Jag har sagt det förr... Familjen går före!! Så är det bara.

Tänkte försöka mig på en tidig kväll idag igen, igår gick det sådär.. Men var uppe (uppe å uppe, men vaken iaf) 6.30 imorse. Jag å mamma tog en varsin pulverlatte å lussebulle å så kollade vi på lucia på tv:n. Ganska mysigt faktiskt, var mååånga år sen jag såg ett luciatåg.. På väg till ackis passade vi på att äta lunch å då lyckades vi pricka in ett äkta luciatåg oxå! Vi stannade t.o.m å lyssnade på ett par sånger.. Har fortfarande inte fattat att det snart är jul!

Present till mor å svägerskan är fixat! Julklapp till Julia, Anton å Jolina är klart... Skönt att ha någonting ordnat. =)

Hej hopp, sov så gott!!

  Saknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0