Helg

Ännu en helg är snart över... Två veckor kvar till jul å den berömda julstressen börjar infinna sig!
Vet inte varför jag stresar men det känns som det är så mycket att fixa. Har fortfarande inte köpt en enda
julklapp.. Tur att jag inte har så många att hadla till. Dessutom lär det ju bli lite tid till sånt i Uppsala..

Har ju dessutom två födelsedagspresenter att inhandla oxå. Till mamma är det nog klart, svårare med svägerskan! Vad önskar du dig egentligen?? =) En sak är halvfärdig å den fixar jag klart i U-sala men det
är mest en rolig grej så jag måste hitta på något annat skoj!?
 
Annars rullar allt på. Var i Sundsvall på julfest med jobbet i fredags. Det var kul men kändes ändå rätt onödigt att åka så långt för en kväll... Blev lite jobbigt när jag skulle sova, alla tankar började snurra.. Tänk vad alkoholen kan ställa till det! Räddaren blev ett trevligt samtal mellan tre å halv fyra! =)

Lördagen= soffläge å hundvakt. Var ute å gick en långpromenix på 1½ timme, skönt med lite friskluft.

Idag har det varit en riktig slappardag (som vanligt på söndagar..). Snart ska jag åka hem till Malin på tjejträff å julfika. Fick bli adventsfika istället för middag denna gång!

Imorgon är det jobb för hlea slanten. Blir nog en sen kväll.. Måste jobba undan en hel del nu innan jag ska vara borta. Känns overkligt att jag bara ska jobba 5 dagar till innan jul!! Vart tog sommaren vägen egentligen??

Jag både längtar till jul å inte, Det kommer verkligen bli en annorlunda jul, det är ett som är säkert. Men ändå kan jag inte låta bli att längta lite oxå.. Hoppas att den kan bli lite mysig trots allt tråkigt!




Hepp på rä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0