Bakslag nr. 1

Jaha, idag kom det första bakslaget... Pappa fick 40 graders feber och är inlagd med intravenös antibiotika igen.
Han har även fått göra en CT och blododling. Nu väntar vi på svar så dom kan sätta in rätt antibiotika. Ringde till han å han låter iaf ganska pigg! Hoppas det vänder fort så han kan få komma hem igen!!!

Har jättedåligt samvete för att jag snäste åt honom igår när han ringde mig på jobbet.. Hade skitmycket att göra å han ville ringa å höra om julklappar till mamma som jag lovat att fixa. Har dock talat om för honom att det finns inte en chans att jag hinner fixa det innan helgen så jag blev lite irriterad... Ångrar det nu kan jag säga...

Idag har det varit en helvetes dag! Hur mycket som helst på jobbet, sen kom beskedet om pappa oxå. Gick iväg å grinade en stund, kände att nu orkar jag inte mer,,, Christina kom och kramade om mig (tack!), det var precis vad jag behövde just då!!
Fick såklart migrän så det vara bara att ta en dos zomig... Sen blev jag ju inte gladare direkt när jag öppnar lönespecet å ser att dom dragit 4 obetalda dagar när jag var i Uppsala. Hade gjort klart det innan att jag skulle få va sjukskriven då men det har tydligen inte gått enda fram... Ångrar nu att jag inte ringde min läkare å fixade intyg.. Spelar ju egentligen ingen roll eftersom det ändå arbetsgivaren som betalar första 14 dagarna! Vad fan tror dom att jag var på någon slags semester eller!? Det är tacken för att man ställt upp å jobbat massa extra hela veckan för att avlasta "minichefen"... SUCK säger jag bara!!

Hungrig är jag oxå, blev en hårdbrödmacka till lunch å ingen middag som vanligt.. Men jag orkar verkligen inte fixa något att äta nu!

Jul, jul, strålande jul... ???!!!

image51  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0